/ paslauga /

Elektroninių parduotuvių kūrimas

Paverčiame Jūsų lankytojus pastoviais pirkėjais pasitelkdami patikrintus elektroninių parduotuvių kūrimo sprendimus.

Daugiau kaip 200

sėkmingai įgyvendintų projektų

200 % didesnis

vidutinis lankytojų srautas

50 % daugiau

pardavimų

/ jūsų naudai /

Iššūkiai, kuriuos sprendžiant jau turime patirties

itma placeholder
Padidiname lankytojų kiekį

/ sprendimas /

Padidiname lankytojų kiekį

/ verslo iššūkis /

Mažas lankytojų srautas.

Didelis lankytojų kiekis suteikia didesnę galimybę konvertuoti elektroninės parduotuvės lankytojus į pirkėjus.

Aukštas lankytojų srautas padeda gauti vertingos rinkos įžvalgos, kas būtina tobulinant produktų asortimentą ir teikiamas paslaugas. Didesnis lankytojų skaičius reiškia didesnę duomenų bazę A/B testavimui ir marketingo kampanijų optimizavimui, suteikiant galimybę eksperimentuoti ir rasti efektyviausias konversijas skatinančias strategijas. Lankytojų srauto užtikrinimas yra svarbus ilgalaikės plėtros ir stabilumo aspektas.

/ sprendimas /

Padidiname pardavimo konversiją.

/ verslo iššūkis /

Neparduoda – maža konversija

Konversijos padidinimas elektroninėje parduotuvėje yra gyvybiškai svarbus siekiant Jūsų verslo sėkmės.

Aukštas konversijos lygis reiškia, kad didesnė dalis lankytojų paverčiama klientais, kas tiesiogiai veikia pardavimų apimtis ir pelningumą. Konversijos optimizavimas padeda sumažinti klientų įsigijimo sąnaudas, investicijos į rinkodarą tampa efektyvesnės ir pigesnės, pasitikėjimas Jūsų prekės ženklu stiprėja. Konversijos padidinimas yra tiesioginis kelias į didesnį verslo augimą ir pelningumą.

/ sprendimas /

Užtikriname greitą elektroninės parduotuvės veikimą

/ verslo iššūkis /

Lėtas elektroninės parduotuvės veikimas

Teigiamas elektroninės parduotuvės užkrovimo laiko standartas yra mažiau kaip 3 sekundės. Kiekviena papildoma sekundė, reikalinga elektroninės parduotuvės užkrovimui, didina tikimybę, kad lankytojas ją paliks prieš atlikdamas pirkimą.

Lėtas parduotuvės veikimas tiesiogiai mažina pardavimo konversijų kiekį ir didina atmetimo rodiklį (angl. bounce rate). Lėtai besikraunančios elektroninės parduotuvės turi didžiausią paliktų ir neapmokėtų krepšelių kiekį. Žinome kaip užtikrinti greitą savo klientų elektroninės parduotuvės krovimosi greitį viso elektroninės parduotuvės gyvavimo laiką.

/ sprendimas /

Atliekame elektroninės parduotuvės auditą ir pasiūlome patikrinus sprendimus

/ verslo iššūkis /

Nepatikima elektroninė parduotuvė

Elektroninės parduotuvės patikimumas yra būtinas siekiant užtikrinti klientų pasitikėjimą ir skatinti pardavimus.

Svarbiausi pasitikėjimą lemiantys elementai – saugus mokėjimų apdorojimas, aiškią prekių grąžinimo politiką, kokybiški prekių aprašymai ir aukštos kokybės klientų aptarnavimą. Saugumo priemonės – SSL sertifikatai, CDN naudojmas ir privatumo politika yra būtini patikimumo užtikrinimui. Pasirūpiname savo klientų elektroninės parduotuvės patikimumu.

/ sprendimas /

Įdiegiame būtinus įrankius stebėti elektroninės parduotuvės statistiką ir paaiškiname juos

/ verslo iššūkis /

Neturiu elektroninės parduotuvės statistinių duomenų

Elektroninės parduotuvės statistikos sekimas yra būtinas, siekiant tobulinti elektroninę parduotuvę ir gerinti jos pardavimo rezultatus.

Statistinių duomenų sekimas leidžia tiksliai įvertinti reklamos kampanijų atsiperkamumą (angl. ROI – return of investment), užtikrinant efektyvesnį biudžeto paskirstymą ir skatinant pardavimus bei ilgalaikį augimą. Mes pasirūpiname svarbiausių statistinių duomenų sekimu ir padedame klientams juos gerinti.

/ sprendimas /

Sumažiname paliktų ir neapmokėtų krepšelių kiekį

/ verslo iššūkis /

Didelis paliktų ir neapmokėtų krepšelių kiekis

Išsprendę šias problemas klientams ženkliai padidiname konversijos lygį, padidiname bendras pardavimų apimtis ir pageriname vartotojo patirtį.

Palikti ir neapmokėti krepšeliai elektroninėje parduotuvėje atskleidžia svarbiausią informaciją apie klientų patirtį ir pirkimo procesą. Tai ne tik prarastos pardavimo galimybės, bet ir vertingas atsiliepimas, leidžiantis suprasti, kur elektroninėje parduotuvėje yra trūkumų.

Analizuodami krepšelių palikimo priežastis, dažnai atskleidžiame :

/ sprendimas /

Pageriname vartotojų patirtį

/ verslo iššūkis /

Nepatogus naudotojui

Vartotojo patirtis (angl. User experience – UX) yra kritinė elektroninės parduotuvės sėkmės dalis.

Patogi ir suprantama navigacija, greitas puslapių krovimas, supaprastintas pirkimo procesas, patogios mokėjimo ir siuntimo galimybės didina klientų pasitenkinimą, ir skatina pakartotinį apsipirkimą. Suprantame kaip užtikrinti teigiamą vartotojo patirtį ir elektroninės parduotuvės sėkmę.

itma placeholder
Padidiname lankytojų kiekį

/ sprendimas /

Padidiname lankytojų kiekį

/ iššūkis /

Mažas lankytojų srautas.

Didelis lankytojų kiekis suteikia didesnę galimybę konvertuoti elektroninės parduotuvės lankytojus į pirkėjus.

Aukštas lankytojų srautas padeda gauti vertingos rinkos įžvalgos, kas būtina tobulinant produktų asortimentą ir teikiamas paslaugas. Didesnis lankytojų skaičius reiškia didesnę duomenų bazę A/B testavimui ir marketingo kampanijų optimizavimui, suteikiant galimybę eksperimentuoti ir rasti efektyviausias konversijas skatinančias strategijas. Lankytojų srauto užtikrinimas yra svarbus ilgalaikės plėtros ir stabilumo aspektas.

/ sprendimas /

Padidiname pardavimo konversiją.

/ iššūkis /

Neparduoda – maža konversija

Konversijos padidinimas elektroninėje parduotuvėje yra gyvybiškai svarbus siekiant Jūsų verslo sėkmės.

Aukštas konversijos lygis reiškia, kad didesnė dalis lankytojų paverčiama klientais, kas tiesiogiai veikia pardavimų apimtis ir pelningumą. Konversijos optimizavimas padeda sumažinti klientų įsigijimo sąnaudas, investicijos į rinkodarą tampa efektyvesnės ir pigesnės, pasitikėjimas Jūsų prekės ženklu stiprėja. Konversijos padidinimas yra tiesioginis kelias į didesnį verslo augimą ir pelningumą.

/ sprendimas /

Užtikriname greitą elektroninės parduotuvės veikimą

/ iššūkis /

Lėtas elektroninės parduotuvės veikimas

Teigiamas elektroninės parduotuvės užkrovimo laiko standartas yra mažiau kaip 3 sekundės. Kiekviena papildoma sekundė, reikalinga elektroninės parduotuvės užkrovimui, didina tikimybę, kad lankytojas ją paliks prieš atlikdamas pirkimą.

Lėtas parduotuvės veikimas tiesiogiai mažina pardavimo konversijų kiekį ir didina atmetimo rodiklį (angl. bounce rate). Lėtai besikraunančios elektroninės parduotuvės turi didžiausią paliktų ir neapmokėtų krepšelių kiekį. Žinome kaip užtikrinti greitą savo klientų elektroninės parduotuvės krovimosi greitį viso elektroninės parduotuvės gyvavimo laiką.

/ sprendimas /

Atliekame elektroninės parduotuvės auditą ir pasiūlome patikrinus sprendimus

/ iššūkis /

Nepatikima elektroninė parduotuvė

Elektroninės parduotuvės patikimumas yra būtinas siekiant užtikrinti klientų pasitikėjimą ir skatinti pardavimus.

Svarbiausi pasitikėjimą lemiantys elementai – saugus mokėjimų apdorojimas, aiškią prekių grąžinimo politiką, kokybiški prekių aprašymai ir aukštos kokybės klientų aptarnavimą. Saugumo priemonės – SSL sertifikatai, CDN naudojmas ir privatumo politika yra būtini patikimumo užtikrinimui. Pasirūpiname savo klientų elektroninės parduotuvės patikimumu.

/ sprendimas /

Įdiegiame būtinus įrankius stebėti elektroninės parduotuvės statistiką ir paaiškiname juos

/ iššūkis /

Neturiu elektroninės parduotuvės statistinių duomenų

Elektroninės parduotuvės statistikos sekimas yra būtinas, siekiant tobulinti elektroninę parduotuvę ir gerinti jos pardavimo rezultatus.

Statistinių duomenų sekimas leidžia tiksliai įvertinti reklamos kampanijų atsiperkamumą (angl. ROI – return of investment), užtikrinant efektyvesnį biudžeto paskirstymą ir skatinant pardavimus bei ilgalaikį augimą. Mes pasirūpiname svarbiausių statistinių duomenų sekimu ir padedame klientams juos gerinti.

/ sprendimas /

Sumažiname paliktų ir neapmokėtų krepšelių kiekį

/ iššūkis /

Didelis paliktų ir neapmokėtų krepšelių kiekis

Išsprendę šias problemas klientams ženkliai padidiname konversijos lygį, padidiname bendras pardavimų apimtis ir pageriname vartotojo patirtį.

Palikti ir neapmokėti krepšeliai elektroninėje parduotuvėje atskleidžia svarbiausią informaciją apie klientų patirtį ir pirkimo procesą. Tai ne tik prarastos pardavimo galimybės, bet ir vertingas atsiliepimas, leidžiantis suprasti, kur elektroninėje parduotuvėje yra trūkumų.

Analizuodami krepšelių palikimo priežastis, dažnai atskleidžiame :

/ sprendimas /

Pageriname vartotojų patirtį

/ iššūkis /

Nepatogus naudotojui

Vartotojo patirtis (angl. User experience – UX) yra kritinė elektroninės parduotuvės sėkmės dalis.

Patogi ir suprantama navigacija, greitas puslapių krovimas, supaprastintas pirkimo procesas, patogios mokėjimo ir siuntimo galimybės didina klientų pasitenkinimą, ir skatina pakartotinį apsipirkimą. Suprantame kaip užtikrinti teigiamą vartotojo patirtį ir elektroninės parduotuvės sėkmę.

/ funkcijos /

Pasirūpiname svarbiausiomis Jūsų elektroninės parduotuvės funkcijomis
wallet icon itma

Apmokėjimų integracijos

(pinigų surinkimas)

Apmokėjimų integracijos – krišitkai svarbi kiekvienos eletroninės parduotuvės veikimo dalis, be kurios nėra galimybės surinktis pinigus už parduotas paslaugas ir prekes. Svarbu nuspręsti kokiu būdu leisite atsiskaityti savo pirkėjams – bankiniu pavedimu, kreditinėmis kortelėmis ar grynaisiais prekių pristatymo metu, o galbūt keliais iš šių būdu vienu metu.

Diegiame, tvarkome ir kuriame apmokėjimų integracijas su įvairiausiais pinigų surinkimo tarpininkais.

Keli tarpininkai, su kuriais dirbame:

kevin. logo

Pristatymo / siuntimo integracijos

Pristatymų – siuntimo integracija yra būtina kiekvienai elektroninei parduotuvei, kuri prekiauja fizinėmis prekėmis. Elektroninės parduotuvės savininkas turi nuspręsti kokiu būdu pristatys prekes – kurjeriu ar paštomatu? Nuo to priklauso ir rekomenduojama paslaugos teikėjo integracijos apimtis.

Diegiame, tvarkome ir kuriame integracijas su pristatymo paslaugos tiekėjais.

Keli pristatymų tiekėjai su kurių integracijomis dirbame :

omniva logo
lpexpress logo
venipak
multisiuntos logo
upload logo

Produktų perkėlimas, importavimas ir sinchronizacija

Produktų įkėlimas/importavimas į elektroninę parduotuvę. Pradedant prekiauti, atsinaujinant arba kuriantis naują elektroninę parduotuvę klientams kyla svarbus klausimas – “Ką daryti su produktais? Ar reikės vėl iš naujo visus susivesti rankomis?”

Pasirūpiname efektyviu produktų perkėlimu teikdami elektroninių parduotuvių kūrimo paslaugą.

Pasirūpiname Jūsų elektroninėje parduotuvėje esančiais produktais ir galime:

Apmokėjimų integracijos
wallet icon itma

Apmokėjimų integracijos

(pinigų surinkimas)

Apmokėjimų integracijos – krišitkai svarbi kiekvienos eletroninės parduotuvės veikimo dalis, be kurios nėra galimybės surinktis pinigus už parduotas paslaugas ir prekes. Svarbu nuspręsti kokiu būdu leisite atsiskaityti savo pirkėjams – bankiniu pavedimu, kreditinėmis kortelėmis ar grynaisiais prekių pristatymo metu, o galbūt keliais iš šių būdu vienu metu.

Diegiame, tvarkome ir kuriame apmokėjimų integracijas su įvairiausiais pinigų surinkimo tarpininkais.

Keli pristatymų tiekėjai su kurių integracijomis dirbame :

omniva logo
lpexpress logo
venipak
multisiuntos logo

Pristatymo / siuntimo integracijos

Pristatymų – siuntimo integracija yra būtina kiekvienai elektroninei parduotuvei, kuri prekiauja fizinėmis prekėmis. Elektroninės parduotuvės savininkas turi nuspręsti kokiu būdu pristatys prekes – kurjeriu ar paštomatu? Nuo to priklauso ir rekomenduojama paslaugos teikėjo integracijos apimtis.

Keli pristatymų tiekėjai su kurių integracijomis dirbame :

kevin. logo
upload logo

Produktų perkėlimas, importavimas ir sinchronizacija

Produktų įkėlimas/importavimas į elektroninę parduotuvę. Pradedant prekiauti, atsinaujinant arba kuriantis naują elektroninę parduotuvę klientams kyla svarbus klausimas – “Ką daryti su produktais? Ar reikės vėl iš naujo visus susivesti rankomis?”

Pasirūpiname efektyviu produktų perkėlimu teikdami elektroninių parduotuvių kūrimo paslaugą.

Pasirūpiname Jūsų elektroninėje parduotuvėje esančiais produktais ir galime:

Kitos populiariausios elektroninės parduotuvės funkcijos

Statistikos sekimas

Elektroninės parduotuvės statistikos sekimas yra kritinis, siekiant tobulinti elektroninę parduotuvę ir gerinti jos pardavimo rezultatus. Statistinių duomenų sekimas leidžia aiškiai matyti Jūsų elektroninės parduotuvės populiariausias prekes ir puslapius, įvertinti reklamos kampanijų atsiperkamumą (angl. ROI – return of investment), užtikrinant efektyvesnį biudžeto paskirstymą. Statistikos sekimas taip pat padeda nustatyti elektroninės parduotuvės naudojimo problemas, kurias galima optimizuoti, siekiant pagerinti vartotojo patirtį. Pasirūpiname Jūsų naujai kuriamos elektroninės parduotuvės statistikos sekimo įrankių įdiegimu, kad užtikrintume Jūsų sėkmę.

Marketingo įrankių integracija

Automatizuotų rinkodaros įrankių integravimas į elektroninę parduotuvę transformuoja Jūsų komunikaciją su savo klientais. Šie įrankiai automatiškai renka ir analizuoja duomenis apie klientų pirkimo įpročius bei elgseną elektroninėje parduotuvėje, suteikiant galimybę sukurti segmentuotas ir personalizuotas rinkodaros kampanijas. To puikus pavyzdys yra pritaikytų laiškų ar specialių pasiūlymų, pagrįstus ankstesniais klientų pirkimais ar naršymo istorija siuntimas. Automatizuoti įrankiai taip pat leidžia nustatyti klientų įtraukimo modelius ir optimizuoti rinkodaros pranešimus realiuoju laiku, didinant konversijos rodiklius ir pirkimų dažnumą. Integravus automatizuotus rinkodaros įrankius galima pasiekti didesnį atsiperkamumą (angl. ROI – return of investment) taip pat užtikrinti nuoseklų ir prasmingą bendravimą su klientais.

Atliksime automatizuoto marketingo įrankių integraciją į Jūsų elektroninę parduotuvę.

Buhalterinės sistemos integracija

Buhalterinės sistemos integracija į elektroninę parduotuvę automatizuoja finansinių operacijų tvarkymą. Palengvina pardavimų apskaitą, mokesčių skaičiavimą ir ataskaitų generavimą. Tai leidžia Jūsų verslui realiu laiku sekti finansinę būklę, optimizuoti išlaidas ir pagerinti pelningumą. Integracija taip pat palengvina atitikimą teisiniams reikalavimams, užtikrindama tikslią ir laiku pateikiamą mokesčių ir finansinių ataskaitų teikimą. Ši integracija yra ypač naudinga, nes sumažėja klaidų tikimybė – duomenys apdorojami automatiškai, ir sutaupomas laikas, kuris anksčiau būdavo skirtas rankiniam duomenų įvedimui ir analizei.

Buhalterinės sistemos, kurių integravime jau turime patirties:

rivile logo
b1 logo
proringas logo
euroskaita logo

Jeigu savo buhalterinės sistemos sąraše neradote, neišsigaskite – rašykite, mes laukiame kada galėsime papildyti šį sąrašą. Susisiekti

CRM ir VVS sistemų integracijos

CRM (angl. Customer Relationship Management) integracija į elektroninę parduotuvę yra būtina pardavimų augimui. Ši integracija leidžia rinkti ir analizuoti duomenis apie klientų elgseną, pirkimo istoriją ir pageidavimus, suteikdama galimybę personalizuoti pasiūlymus. Su CRM sistema galima automatizuoti rinkodaros kampanijas, sekant jų efektyvumą ir optimizuojant klientų įtraukimą. Tuo tarpu VVS (Verslo valdymo sistemos) integracija į elektroninę parduotuvę suteikia galimybę centralizuoti ir automatizuoti atsargų valdymą, finansų apskaitą, užsakymų tvarkymą. Tai leidžia realiuoju laiku gauti tikslių duomenų apie verslo būklę, optimizuoti atsargų lygį ir užtikrinti sklandų prekių tiekimą. Integracija taip pat padeda gerinti klientų aptarnavimo kokybę, suteikiant darbuotojams visą reikalingą informaciją apie klientų užsakymus.

Rekomenduojame įsivertinti CRM ir VVS sistemų integracijos poreikį kuriant naują elektroninę parduotuvę.

Patogus parduotuvės administravimas - valdymas

Elektroninės parduotuvės administravimo greitis yra tiesiogiai susijęs su jos sėkme ir aukštais pardavimų rezultatais. Jums sukurta elektroninė parduotuvė yra suprantamai ir aiškiai administruojama, bet kartu ir reikalaujanti laiko ją įvaldyti. Svarbiausi elektroninės parduotuvės administravimo aspektai, į kuriuos rekomenduojame atkreipti dėmesį:

Produktų ir jų likučių administravimas

Produkto sukūrimas, produkto nuotraukų įkėlimas, produkto aprašymų sukūrimas ir produkto likučių nustatymas. Nuo to priklauso kaip efektyviai atnaujinsite produktus ir pateiksite savo pirkėjams.

Turinio – tekstų administravimas – visų elektroninėje parduotuvėje esančių aprašomųjų tekstų – produktų, paslaugų ar taisyklių puslapių koregavimas. Rekomenduojame įsitikinti ar galėsite koreguoti šiuos dažnai besikeičiančius puslapių tekstus.

Užsakymų administravimas

Gautų užsakymų peržiūrėjimas ir jų išpildymas. Taip pat yra svarbu galėti koreguoti gautus užsakymus, pakeisti pristatymo būdą arba juos papildyti.

Užsakymų statistika – rekomenduojame įsitikinti ar sukurta elektroninė parduotuvė turi užsakymo statistikos sekimo ir atvaizdavimo įrankius. Šis funkcionalumas padeda įvertinti geriausiai parduodamus produktus, patikrinti naujo asortimento paklausumą ir daryti išvadas apie elektroninės parduotuvės tobulinimo galimybes.

Kitos populiariausios elektroninės parduotuvės funkcijos

Buhalterinės sistemos integracija

Buhalterinės sistemos integracija į elektroninę parduotuvę automatizuoja finansinių operacijų tvarkymą. Palengvina pardavimų apskaitą, mokesčių skaičiavimą ir ataskaitų generavimą. Tai leidžia Jūsų verslui realiu laiku sekti finansinę būklę, optimizuoti išlaidas ir pagerinti pelningumą. Integracija taip pat palengvina atitikimą teisiniams reikalavimams, užtikrindama tikslią ir laiku pateikiamą mokesčių ir finansinių ataskaitų teikimą. Ši integracija yra ypač naudinga, nes sumažėja klaidų tikimybė – duomenys apdorojami automatiškai, ir sutaupomas laikas, kuris anksčiau būdavo skirtas rankiniam duomenų įvedimui ir analizei.

Buhalterinės sistemos, kurių integravime jau turime patirties:

rivile logo
b1 logo
proringas logo
euroskaita logo

Jeigu savo buhalterinės sistemos sąraše neradote, neišsigąskite – rašykite, mes laukiame kada galėsime papildyti šį sąrašą. Susisiekti

Statistikos sekimas

Elektroninės parduotuvės statistikos sekimas yra kritinis, siekiant tobulinti elektroninę parduotuvę ir gerinti jos pardavimo rezultatus. Statistinių duomenų sekimas leidžia aiškiai matyti Jūsų elektroninės parduotuvės populiariausias prekes ir puslapius, įvertinti reklamos kampanijų atsiperkamumą (angl. ROI – return of investment), užtikrinant efektyvesnį biudžeto paskirstymą. Statistikos sekimas taip pat padeda nustatyti elektroninės parduotuvės naudojimo problemas, kurias galima optimizuoti, siekiant pagerinti vartotojo patirtį. Pasirūpiname Jūsų naujai kuriamos elektroninės parduotuvės statistikos sekimo įrankių įdiegimu, kad užtikrintume Jūsų sėkmę.

Marketingo įrankių integracija

Automatizuotų rinkodaros įrankių integravimas į elektroninę parduotuvę transformuoja Jūsų komunikaciją su savo klientais. Šie įrankiai automatiškai renka ir analizuoja duomenis apie klientų pirkimo įpročius bei elgseną elektroninėje parduotuvėje, suteikiant galimybę sukurti segmentuotas ir personalizuotas rinkodaros kampanijas. To puikus pavyzdys yra pritaikytų laiškų ar specialių pasiūlymų, pagrįstus ankstesniais klientų pirkimais ar naršymo istorija siuntimas. Automatizuoti įrankiai taip pat leidžia nustatyti klientų įtraukimo modelius ir optimizuoti rinkodaros pranešimus realiuoju laiku, didinant konversijos rodiklius ir pirkimų dažnumą. Integravus automatizuotus rinkodaros įrankius galima pasiekti didesnį atsiperkamumą (angl. ROI – return of investment) taip pat užtikrinti nuoseklų ir prasmingą bendravimą su klientais.

Atliksime automatizuoto marketingo įrankių integraciją į Jūsų elektroninę parduotuvę.

CRM ir VVS sistemų integracijos

CRM (angl. Customer Relationship Management) integracija į elektroninę parduotuvę yra būtina pardavimų augimui. Ši integracija leidžia rinkti ir analizuoti duomenis apie klientų elgseną, pirkimo istoriją ir pageidavimus, suteikdama galimybę personalizuoti pasiūlymus. Su CRM sistema galima automatizuoti rinkodaros kampanijas, sekant jų efektyvumą ir optimizuojant klientų įtraukimą. Tuo tarpu VVS (Verslo valdymo sistemos) integracija į elektroninę parduotuvę suteikia galimybę centralizuoti ir automatizuoti atsargų valdymą, finansų apskaitą, užsakymų tvarkymą. Tai leidžia realiuoju laiku gauti tikslių duomenų apie verslo būklę, optimizuoti atsargų lygį ir užtikrinti sklandų prekių tiekimą. Integracija taip pat padeda gerinti klientų aptarnavimo kokybę, suteikiant darbuotojams visą reikalingą informaciją apie klientų užsakymus.

Rekomenduojame įsivertinti CRM ir VVS sistemų integracijos poreikį kuriant naują elektroninę parduotuvę.

Patogus parduotuvės administravimas - valdymas

Elektroninės parduotuvės administravimo greitis yra tiesiogiai susijęs su jos sėkme ir aukštais pardavimų rezultatais. Jums sukurta elektroninė parduotuvė yra suprantamai ir aiškiai administruojama, bet kartu ir reikalaujanti laiko ją įvaldyti. Svarbiausi elektroninės parduotuvės administravimo aspektai, į kuriuos rekomenduojame atkreipti dėmesį:

Produktų ir jų likučių administravimas

Produkto sukūrimas, produkto nuotraukų įkėlimas, produkto aprašymų sukūrimas ir produkto likučių nustatymas. Nuo to priklauso kaip efektyviai atnaujinsite produktus ir pateiksite savo pirkėjams.

Turinio – tekstų administravimas – visų elektroninėje parduotuvėje esančių aprašomųjų tekstų – produktų, paslaugų ar taisyklių puslapių koregavimas. Rekomenduojame įsitikinti ar galėsite koreguoti šiuos dažnai besikeičiančius puslapių tekstus.

Užsakymų administravimas

Gautų užsakymų peržiūrėjimas ir jų išpildymas. Taip pat yra svarbu galėti koreguoti gautus užsakymus, pakeisti pristatymo būdą arba juos papildyti.

Užsakymų statistika – rekomenduojame įsitikinti ar sukurta elektroninė parduotuvė turi užsakymo statistikos sekimo ir atvaizdavimo įrankius. Šis funkcionalumas padeda įvertinti geriausiai parduodamus produktus, patikrinti naujo asortimento paklausumą ir daryti išvadas apie elektroninės parduotuvės tobulinimo galimybes.

/ Ieškote patikimų elektroninės parduotuvės kūrimo paslaugų? /

Jūsų verslui sukursime parduodančią elektroninę parduotuvę

/ atsiliepimai /

Klientų atsiliepimai apie darbą su mumis

/ partneriai /

Esame verti pasitikėjimo

arcoalbum
daneka logo
žiedė
westhub
doremus
gintarinė vaistinė
vilniaus kino biuras
departus

/ Registruokitės nemokamai 30min. konsultacijai /

Padidinkime Jūsų pardavimus internetu

Užklausa išsiųsta

Dėkojame už domėjimąsi mūsų teikiamomis paslaugomis. Susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau.

Dėkojame už kandidatavimą!

/ pozicija /

Junior Full Stack Developer

Ačiū už norą prisidėti prie mūsų komandos. Šiuo metu apdorojame gautus prašymus ir susisieksime su Jumis, kai tik turėsime naujienų.