/ atlikti darbai /

Exsolid

EXSOLID – specializuota elektroninė parduotuvė ekskavatorių ir buldozerių dalių mažmeninei prekybai.

+ 250 %

pirkimų apyvarta

12 kartų

pagreitintas prekių filtravimas

– 47 %

atmetimo rodiklis

Exsolid Excavator Parts website

Apie klientą

/ svetainės adresas /

/ sritis /

Sunkiosios technikos dalys ir detalės

EXSOLID – prekinis ženklas, gerai žinomas ekskavatorių ir buldozerių dalių pirkėjams visame pasaulyje.

EXSOLID prekiauja populiariausiais – JCB, CAT, Case, Volvo, Bobcat, Liebherr, Kolbeco, Kubota, Yanmar gamintojų sunkiosios technikos dalimis. Savo klientams siūlo daugiau kaip 5000 prekių iš beveik 100 gamintojų, kurios tinka daugiau kaip 4000 ekskavatorių ir buldozerių modelių. Turint tokią didelę produktų įvairovę ir sudėtingus ryšius tarp detalių atitikimų skirtingiems mašinų modeliams, natūraliai kyla iššūkiai su aktualių detalių pasiūlymu klientams ir jų administravimu.

Prekyba siunkiosios technikos dalimis turi ne vieną iššūkį, su kuriuo jus supažindinsime.

Išspręskime Jūsų verslo iššūkius

ExSolid website on mobile phones

Iššūkiai

/ nepatogus filtravimas /

Mažmeninė prekyba sunkiosios technikos dalimis susiduria su unikaliais iššūkiais ne tik dėl siunčiamų dalių svorio. Didžiausias kasdieninis iššūkis – padėti naudotojams rasti būtent jiems reikalingą buldozerio arba ekskavatoriaus dalį.


Siekdami lankytojams pasiūlyti lengvai ir suprantamai naudojamą produktų paieškos sprendimą, sukūrėme ir įdiegėme intuityvią produktų filtravimo sistemą.

Nors iš pradžių šio filtravimo įrankio užteko ir jis patenkino visus kliento lūkesčius, ilgainiui tai tapo kliūtimi. Šioje projekto apžvalgoje pasdalinsime mūsų kliento kelione į sėkmę.

Sprendimas ir rezultatai:

Taupydami projekto kaštus, filtravimui integravome jau sukurtą (angl. off the shelf) filtravimo sistemos logiką su filtravimo algoritmu “Detalių kategorija” -> “Gamintojas” -> “Modelis”.

/ ilgas prekių filtravimo laikas /

Didejant elektroninės parduotuvės populiarumui, didėjo ir siūlomų produktų skaičius, o tai savo ruožtu prailgino produktų filtravimo laiką. Jeigu projekto pradžioje filtravimo procesas su 500 produktų užtrukdavo iki 5 sekundžių, tai inventoriui išaugus iki 5 000 produktų, filtravimo procesas prailgėjo iki 30 sekundžių, o kartais ir daugiau. Pasiekus 5000 skirtingų produktų SKU, produktų filtravimas tapo didelė kliūtis (angl. bottleneck) pardavimo procese, nes vartotojai tiesiog pavargdavo laukti produktų filtravimo pabaigos ir palikdavo projektą.

Pasinaudojus vartotojų elgsenos sekimo įrankiais (angl. heatmap) pamatėme, kad didžiausia dalis lankytojų palikdavo projektą būtent filtruojant produktus. Trumpai tariant – klientas susidūrė su sunkumais dėl ilgo filtravimo laiko (kuris siekdavo apie 30 sekundžių) naudojant nupirktą (angl. off the shelf) filtravimo sprendimą.


Atlikome išsamią filtravimo algoritmo analizę ir pateikėme savo įžvalgas ir rekomendacijas kaip išspręsti šią problemą.

Sprendimas ir rezultatai:

Sukūrėme visiškai individualų (angl. custom) produktų filtravimą, įskaitant ir naują filtravimo algoritmą, t. y. Gamintojas -> Mašininis modelis -> Kategorija.

Nuo 6 iki 12 kartų

pagreitintas filtravimas

~ 3 sekundės

filtravimo trukmė

– 47 %

atmetimo rodiklis

/ sunkių prekių siuntimo proceso optimizavimas /

Dėl ekskavatorių ir buldozerių dalių specifikos – didelių gabaritų ir svorio, logistika ir prekių siuntimas tampa sudėtingi.


Įprastai dirbdamas klientas turėjo parinkti kiekvienam kroviniui tinkamą siuntų gabenimo paslaugų teikėją, atsižvelgdamas į skirtingo aukščio ir svorio apribojimus. Vienas kurjeris nepriima siuntų didesnių negu paletė, kitas priima tik dėžutę. Tai pasirodė varginantis darbas, kai kasdien buvo siunčiama virš 20 siuntų.

Siekdami išspręsti šią problemą, pateikėme individualų siuntimo sprendimą kuriame yra integruota daugiau kaip 150 siuntų vežėjų, o dydžių apribojimus sistema apskaičiuoja pati, išvengdama bet kokių klaidų. Taip pat šis siuntimo būdas siūlo pirkėjams pigiausius siuntimo variantus, iš kurių jie patys gali pasirinkti.

Be to, sprendimas automatizuoja siuntimo kvitus, iš anksto užpildydamas informaciją iš užsakymo. Dėl to klientas sutaupė daugiau kaip 100 000 EUR siuntimo išlaidų ir pagreitino vidutinį siuntimo procesą daugiau kaip keturis kartus.

Sprendimas ir rezultatai:

Pateikėme individualų siuntimo sprendimą kuriame yra integruota daugiau kaip 150 siuntų vežėjų, o siuntinio dydžių apribojimus sistema apskaičiuoja pati, išvengdama bet kokių klaidų.

Sutaupyta 100 000 Eur

siuntimo išlaidų

Daugiau kaip 4 kartus

pagreitintas siuntimo procesas

/ Registruokitės nemokamai 30min. konsultacijai /

Padidinkime Jūsų pardavimus internetu

Žiūrėti kitus projektus

Užklausa išsiųsta

Dėkojame už domėjimąsi mūsų teikiamomis paslaugomis. Susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau.

Dėkojame už kandidatavimą!

/ pozicija /

Junior Full Stack Developer

Ačiū už norą prisidėti prie mūsų komandos. Šiuo metu apdorojame gautus prašymus ir susisieksime su Jumis, kai tik turėsime naujienų.