/ atlikti darbai /

Daneka

Daneka – elektroninė parduotuvė buitinės technikos mažmeninei prekybai

+215%

padidintas lankytojų srautas

+ 44 %

padidintas užklausų kiekis

– 22 %

sumažintas atmetimo rodiklis

Daneka website open on different devices

Apie klientą

/ svetainės adresas /

/ sritis /

mažmeninė prekyba buitine technika

Daneka – gerai žinomas buitine technika prekiaujantis ženklas, vertinamas už kokybę, patikimumą ir asmeninę konsultaciją. Jų produktus renkasi tie, kurie ieško ilgaamžiškumo ir profesionalios pagalbos renkantis techniką.


Daneka atstovauja pasaulinius prekės ženklus, tokius kaip Miele, Jura, Bosch, Dunavox, Falmec, Franke, Liebherr, Blendtec, Siemens, Silverline, Bora ir Komado Bono. Šie vardai kelia aukštus reikalavimus gaminių pardavimo taškams, ypač elektroninėms parduotuvėms. Šiame projekte dalinamės patirtimi, kaip pavyko atitikti šiuos standartus ir kokie buvo rezultatai.

Išspręskime Jūsų verslo iššūkius

Daneka website on mobile phones
Daneka website open on tablet

Iššūkiai

/ naujos elektroninės parduotuvės kūrimas reikalavo griežto atitikimo funkciniams ir dizaino reikalavimams, kuriuos nustatė tokie prekių ženklai kaip Miele, Jura, Bosch. /

Pradėjome projektą susitikimu su „Daneka“ atstove, kur aptarėme parduotuvės tikslus ir lūkesčius. Mums buvo perduoti keli dokumentai su vidutiniškai 30 puslapių su beveik 200 reikalavimų, apimančių tiek dizaino, tiek navigacijos bei produktų atvaizdavimo standartus iškeltus Miele, Jura, Bosch. Neatitikus šių standartų gamintojas turėjo teisę nutraukti santykius su kliente ir neleisti prekiauti jų buitine technika.

Keli iš pagrindinių reikalavimų – jokių iššokančių langų (angl. pop-up), griežtai apibrėžta navigacijos struktūra, aiškūs produktų atvaizdavimas, įskaitant aprašymus, reikalavimai elektroninės parduotuvės struktūrai ir būtinųjų puslapių sąrašas, taip pat reikalavimai gamintojų puslapiams, atvaizdavimui ir struktūrai.

Be šių iššūkių, taip pat turėjome išpildyti klientės norus ir taikyti geriausią praktinę patirtį, kuriant funkcionalią ir patrauklią parduotuvę.

Sprendimas ir rezultatai:

Sėkmingai atitikti prekinių ženklų reikalavimai, įgyvendinti klientės poreikiai ir sukurta aukštos kokybės elektroninė parduotuvė, atitinkanti šiuolaikinius standartus.

 

/ atlikti Miele ir Bosch „shop in shop“ integraciją /

Vienas svarbiausių reikalavimų buvo įgyvendinti „shop in shop“ integraciją, leidžiančią Miele ir Bosch gamintojams tiesiogiai pateikti informaciją apie savo produktus. Ši integracija palengvina pardavėjų darbą – kai gamintojas atnaujina produkto informaciją, ji automatiškai atnaujinama ir parduotuvėje. Tai centralizuotas sprendimas, kuris eliminuoja poreikį rankiniu būdu koreguoti aprašymus kiekvienoje parduotuvėje.

Integraciją sėkmingai įdiegėme, todėl dabar visa produktų informacija atkeliauja tiesiogiai iš gamintojo. Klientei užtenka priskirti produktui EAN (angl. European article number) numerį, ir sistema automatiškai atnaujina visą informaciją.

Sprendimas ir rezultatai:

Aktuali informacija apie produktus pasiekia parduotuvę tiesiogiai iš gamintojo, užtikrinant tikslumą ir lengvesnį valdymą.

/ rekomenduoti labiausiai tinkančią elektroninės parduotuvės turinio valdymo sistemą /

Vienas svarbiausių sprendimų kuriant projektą yra tinkamos turinio valdymo sistemos pasirinkimas, kuri atitiktų kliento poreikius ir veiktų sklandžiai. Klientė informavo, kad dabartinė elektroninė parduotuvė sukurta naudojant „Shopify“ platformą, tačiau ji susiduria su keliais reikšmingais trūkumais, kurių norėtų išvengti.

Pagrindinis „Shopify“ trūkumas – taikomi mokesčiai už kiekvieną pardavimą: 3% už pervedimą ir papildomi 5% už pardavimo operaciją tiesiogiai platformai. Kadangi buitinės technikos produktų kainos svyruoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, 8% mokestis tapo per didelis ir ekonomiškai nepalankus.

Išnagrinėjome kliento esamą produktų asortimentą ir jų augimo planus artimiausiems trejiems metams. Atsižvelgę į šiuos duomenis bei į produktų pristatymo ypatybes, rekomendavome rinktis „NopCommerce“ elektroninės parduotuvės platformą. Ši sistema lengvai palaiko dešimtis tūkstančių produktų, atitinka gamintojų funkcinius reikalavimus ir puikiai integruoja „shop in shop“ funkcionalumą.

Sprendimas ir rezultatai:

Sukūrėme modernią elektroninę parduotuvę, atitinkančią visus kliento reikalavimus, be jokių paslėptų mokesčių už kiekvieną pardavimą.

/ atsiliepimas /

Kliento atsiliepimas apie darbą su mumis

/ Registruokitės nemokamai 30min. konsultacijai /

Padidinkime Jūsų pardavimus internetu

Žiūrėti kitus projektus

Užklausa išsiųsta

Dėkojame už domėjimąsi mūsų teikiamomis paslaugomis. Susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau.

Dėkojame už kandidatavimą!

/ pozicija /

Junior Full Stack Developer

Ačiū už norą prisidėti prie mūsų komandos. Šiuo metu apdorojame gautus prašymus ir susisieksime su Jumis, kai tik turėsime naujienų.