1. Eikite į Google Tag Manager ir prisijunkite su savo „Google“ paskyra.
2. Jei turite kelias paskyras (“Accounts”), pasirinkite tą, kuriai norite pridėti administratorių.
3. Dešinėje pusėje viršuje paspauskite „Admin“ (Administratorius).
Čia matysite dvi prieigos valdymo parinktis:
- „Choose who can administer this tag” (Pasirinkite kas gali tvarkyti) – jei norite suteikti prieigą visai „Google Tag Manager” paskyrai.
- „Choose who can edit this tag’s settings“ (Konkretaus punkto naudotojų valdymas) – jei norite suteikti prieigą tik konkrečiam valdymui.
4. Spustelėkite „+“ viršutiniame dešiniajame kampe ir pasirinkite „Add User“ (Pridėti naudotoją).
Įveskite el. pašto adresą asmens, kurį norite pridėti.
5. Pasirinkite vartotojo teises.
Jei norite suteikti administratoriaus teises, pažymėkite:
- „Administrator“ – vartotojas galės valdyti visus nustatymus, pridėti ar šalinti kitus vartotojus.
- „Publish“ – suteikia teisę publikuoti pakeitimus „Google Tag Manager“.
Jei norite suteikti ribotas teises, galite pasirinkti:
- „Read“ – leidžia tik peržiūrėti GTM paskyrą, bet nedaryti pakeitimų.
- „Edit“ – leidžia redaguoti žymas, bet negali publikuoti pakeitimų.
- „Approve“ – gali patvirtinti pakeitimus, bet nepublikuoti.
6. Paspauskite „Invite“ (Pakviesti).
Vartotojas gaus el. laišką su kvietimu prisijungti prie „Google Tag Manager“ paskyros.
Taip pat spausdami žemiau galite sužinoti:
Kaip pridėti administratorių prie „Facebook“ puslapio?
Kaip atverti „Facebook Business Manager“ valdymo panelę, kai matote tik „Meta Business Suite“?
Kaip pridėti administratorių prie „Google Ads“?
Kaip pridėti administratorių prie „Google Analytics“?
Kaip pridėti administratorių prie „Google My Business“ verslo paskyros prie žemėlapio valdymo?