/ atlikti darbai /

Saugi Lapė

Saugi Lapė – internetinė svetainė viešosios įstaigos (VšĮ) veiklai reprezentuoti

+ 384 %

padidintas lankytojų srautas

+ 115 %

padidintas lankytojų susidomėjimas

~ 6 val.

per savaitę sutaupyto administratorės laiko

Saugi Lapė website open on different devices

Apie klientą

/ svetainės adresas /

/ sritis /

Būreliai ir užsiėmimai vaikams

/ suteikta paslauga /

Saugi Lapė – viešojį įstaiga (VšĮ) kuri jau daugiau kaip 20 metų rūpinasi jaunąja karta, jiems organizuodama mokomuosius renginius, socialines akcijas, edukacijas ir būrelius. Tai yra bene labiausiai atsidavusi viešoji įstaiga Lietuvoje, vienijanti daugiau kaip 90 mokytojų iš 18 skirtingų savivaldybių, kurie rūpinasi nuo 1 iki 12 klasės moksleiviais ir padeda jiems tobulėti.

Jaunieji pradinukai yra mokomi saugaus eismo, orientacijos pasaulyje, kultūringo bendravimo ir gamtosaugos. Moksleiviai nuo 5 klasės yra mokomi saugiai vairuoti dviračius ir elektrinius paspirtukus, o baigę kursus gali išsilaikyti dviračio arba elektrinio paspirtuko vairuotojo pažymėjimą. Moksleiviams nuo 9 klasės padedama atrasti ir susipažinti su juos dominančia profesija, pasiruošti karjeros pasirinkimui.

Veikla, kuri paliečia tūkstančius moksleivių ir beveik 100 mokytojų, ateina su savais iššūkiais. Veiklos iššūkius ir sėkmingus jų sprendimus apžvelgsime šiame projekto aptarime.

Išspręskime Jūsų verslo iššūkius

Saugi Lapė website on mobile phones
Saugi Lapė website open on tablet

Iššūkiai

/ didelis tėvų ir moksleivių skambučių skaičius /

Susitikimo su kliento atstovu strateginės sesijos metu, analizavome jų veiklą, norimą atnaujinti internetinę svetainę ir aptarėme naujos internetinės svetainės tikslus, paaiškėjo trys pagrindiniai veiklos iššūkiai. Didžiausias ir svarbiausias iššūkis buvo šis – klientas sulaukdavo didelio kiekio skambučių iš tėvų ir moksleivių.

Nors didelis skambučių kiekis dažniausiai yra teigiamas dalykas, nusakantis susidomėjimą kliento vykdoma veikla, tačiau analizuojant skambučių turinį supratome, jog tai yra signalas apie informacijos kliento vykdoma veikla trūkumas. Apibendrinę kokiomis temomis dažniausiai skambina tėvai ir moksleiviai, paruošėme internetinės svetainės turinio struktūros planą, kuris atsakytų į kaip įmanoma daugiau keliamų klausimų. Sukūrus naują svetainę ir pakvietus tėvus ir moksleivius ja naudotis, per ateinantį ketvirtį klientas pastebėjo ryškų skambučių dėl bendrinės informacijos sumažėjimą.

Sprendimas ir rezultatai:

Kiekvieną dieną kliento administratorė sutaupo daugiau kaip po valandą laiko, kurį anksčiau praleisdavo atsakinėdama į tėvų ir moksleivių skambučius bendriniais veiklos vykdymo klausimais. Atsakymus į šiuos klausimus tėvai ir moksleiviai sėkmingai randa naujai sukurtoje internetinėje svetainėje, o klientas sutaupo po 300 administratorės darbo valandų per metus.

/ neaiškus registracijos į būrelius ir veiklas procesas /

Antrasis iššūkis, kurį išsiaiškinome strateginės sesijos su klientu metu buvo – tėvai ir moksleiviai nerasdavo kaip užsiregistruoti į būrelius ir veiklas. Ši problema buvo tiesiogiai susijusi su veiklas lankančių moksleivių skaičiumi, todėl buvo iškelta kaip prioritetinė.

Išanalizavus tuo metu kliento turimą internetinę svetainę supratome, kad tėvai ir moksleiviai turi sunkumų rasti informaciją apie būrelius ir registraciją į juos dėl neaiškios navigacijos, nesistematizuotos turinio struktūros ir nepatogios mobiliosios puslapio versijos. Trumpai tariant – informacija apie veiklas ir nuorodos į registraciją buvo sudėta į vieną puslapį, trūko struktūros ir aiškumo, o naudojantis svetaine per telefoną, buvo beveik neįmanoma surasti ieškomos informacijos. Ko pasekoje tėvai ir moksleiviai skambindavo ir rašydavo administratorei, prašydami užregistruoti juos į veiklas.

Kurdami naują internetinę svetainę didelį dėmesį skyrėme aiškios svetainės struktūros sukūrimui, turėdami galvoje, jog turinį skaitys ir analizuos tūkstančiai žmonių. Sukūrėme aiškią navigaciją, išskaidydami būrelius, edukacijas, projektus ir kontaktus į atskirą meniu punktą. Tai palengvino naršymą ir informacijos radimą. Kiekvieną būrelį, veiklą, edukaciją ir įvykusį renginį išskaidėme į atskirus puslapius, sumažindami lankytojo pasiklydimo riziką. 

Sprendimas ir rezultatai:

Beveik 4 kartus padidėjęs lankytojų srautas, palengvintas registracijos procesas ir kartu užsiregistravusių mokinių skaičius.

/ sunkus vykdomos veiklos ir įvykdytų renginių pristatymas tėvams ir moksleiviams /

Trečiasis iššūkis, kurį išgryninome kartu su klientu – neaiškus įvykusių renginių pristatymas tėvams ir moksleiviams.

Gilindamiesi į šią problemą, supratome, kad tėvai ir moksleiviai neranda informacijos apie jų savivaldybėje vyksiančius ir įvykusius renginius. Todėl kurdami internetinę svetainę sukūrėme būsimų renginių kalendorių, taip informuodami lankytojus apie visus būsimus renginius. Siekdami palengvinti įvykusių renginių atsekamumą, sukūrėme galerijos puslapį ir jį kategorizavome pagal savivaldybes, jog lankytojai lengvai rastų ir galėtų pasirinkti tik juos dominančiose savivaldybėse įvykusius renginius.

Sprendimas ir rezultatai:

Įgyvendinus suplanuotus darbus, klientas pastebėjo, kad mokytojos sulaukia mažiau klausimų apie įvykusius renginius, o kartu padidėjo internetinėje svetainėje lankytojų praleidžiamas laikas.

Jeigu panašūs iššūkiai kamuoja Jūsų veiklą, kviečiame užsiregistruoti nemokamai konsultacijai, kad išspręstume tai kartu.

/ atsiliepimas /

Kliento atsiliepimas apie darbą su mumis

/ Registruokitės nemokamai 30min. konsultacijai /

Paverskime Jūsų verslo iššūkį galimybe

Žiūrėti kitus projektus

Užklausa išsiųsta

Dėkojame už domėjimąsi mūsų teikiamomis paslaugomis. Susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau.

Dėkojame už kandidatavimą!

/ pozicija /

Junior Full Stack Developer

Ačiū už norą prisidėti prie mūsų komandos. Šiuo metu apdorojame gautus prašymus ir susisieksime su Jumis, kai tik turėsime naujienų.