/ atlikti darbai /

Žiedė

Žiedė – reprezentacinė internetinė svetainė natūralios Lietuviškos kosmetikos produktams reprezentuoti

+ 430 %

padidintas lankytojų srautas

+ 39 %

padidintas lankytojų susidomėjimas

– 31 %

sumažintas atmetimo rodiklis

Žiedė website open on different devices

Apie klientą

/ svetainės adresas /

/ sritis /

natūralios kosmetikos gamyba ir prekyba

Tekstas – „Žiedė“ – natūralios kosmetikos prekinis ženklas, išsiskiriantis ekologiškais, sertifikuotais ingredientais ir tvariu požiūriu į gamtą. Nuo 2012 metų gaminama kosmetika tapo vienu populiariausių lietuviškos kosmetikos prekės ženklų. Siekiant padaryti šį prekinį ženklą dar prieinamesnį, buvo būtina sukurti internetinę svetainę, kuri tinkamai reprezentuotų prekės ženklą, pateiktų aiškią informaciją apie produktus ir padėtų vartotojams lengvai surasti, kur galima įsigyti šią kosmetiką internetu.

Pasidalinsime, kaip sekėsi įgyvendinti šios unikalios prekės ženklo svetainės kūrimo projektą.

Išspręskime Jūsų verslo iššūkius

Žiedė website on mobile phones
Žiedė website open on tablet

Iššūkiai

/ moderniai reprezentuoti prekės ženklą ir jo gaminius /

Strateginėje sesijoje su klientu aptarėme viziją bei naujos svetainės reikalavimus. Paaiškėjo, kad svarbiausias prioritetas – sukurti estetišką svetainę, kuri atitiktų stiliaus knygos (angl. Brand book) reikalavimus. Klientas iškėlė aukštus dizaino standartus, todėl projekto realizacija turėjo būti nepriekaištinga.

Svetainė turėjo pasižymėti aiškia ir logiška struktūra, todėl pirmiausia sukūrėme projekto struktūros eskizus (angl. wireframe). Po kelių susitikimų ir korekcijų galutinai patvirtinome projekto planą ir perėjome prie dizaino kūrimo. Kiekvienas puslapis buvo sukurtas atidžiai, laikantis prekės ženklo stiliaus gairių.

Sprendimas ir rezultatai:

Sėkmingai įgyvendinta internetinė svetainė, visiškai atitinkanti prekės ženklo estetikos ir stiliaus reikalavimus.

/ kosmetikos ir jos sudėties atvaizdavimas /

Kurdami projekto struktūrą, supratome, kad vien estetikos neužteks – reikėjo atsižvelgti ir į Lietuvos Respublikos įstatymus, reglamentuojančius kosmetikos produktų sudėties ir naudojimo informacijos pateikimą vartotojams. Tai reiškė, kad kiekvienas produktas turėjo būti pateiktas ne tik vizualiai patraukliai, bet ir informatyviai bei teisiškai tvarkingai. Klientui svarbu buvo, kad vartotojai galėtų lengvai rasti informaciją apie produktų paskirtį, sudedamąsias dalis, ingredientus bei kosmetikos naudojimo instrukcijas.

Siekdami įgyvendinti šį tikslą, sukūrėme tris skirtingus produktų ir jų sudėties atvaizdavimo variantus. Kiekviename variante siekėme suderinti aiškumą, funkcionalumą ir estetiką. Po kelių peržiūrų ir diskusijų su klientu pasirinkome vieną iš variantų ir jį tobulinome, kol pasiekėme optimalią vizualinės informacijos ir teisinių reikalavimų pusiausvyrą.

Sprendimas ir rezultatai:

Sukūrėme produktų atvaizdavimą, kuris ne tik atitinka visus teisės aktų reikalavimus, bet ir išlaiko estetišką, prekės ženklui būdingą išvaizdą. Vartotojai gali aiškiai ir patogiai peržiūrėti kosmetikos sudėtį bei sužinoti viską apie jos naudojimą, o svetainė išlieka vizualiai patraukli ir lengvai naršoma.

 

/ atsiliepimas /

Kliento atsiliepimas apie darbą su mumis

/ Registruokitės nemokamai 30min. konsultacijai /

Padidinkime Jūsų užklausų kiekį internetu jau dabar

Žiūrėti kitus projektus

Užklausa išsiųsta

Dėkojame už domėjimąsi mūsų teikiamomis paslaugomis. Susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau.

Dėkojame už kandidatavimą!

/ pozicija /

Junior Full Stack Developer

Ačiū už norą prisidėti prie mūsų komandos. Šiuo metu apdorojame gautus prašymus ir susisieksime su Jumis, kai tik turėsime naujienų.